Obchodní a dodací podmínky

Dodací podmínky

Dostupnost zboží

Skladem držíme přes 80% zboží, u kterých je dodací lhůta do 7 dnů (obvykle odesíláme v den připsání platby na náš účet), u ostatního zboží 2 – 4 týdny. V případě nedostupnosti objednaného zboží o tom zákazníka neprodleně informujeme. Zásilky na Slovensko jsou hromadně expedovány jednou týdně, dodací lhůta se tedy může prodloužit.


Způsob doručení

Osobní odběr

Osobní odběr je možný pouze v Brně po předchozí domluvě, kontaktujte nás na emailové adrese info@mojesminky.cz.

Česká pošta

Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a to buď jako doporučená zásilka, nebo jako doporučený balíček.
Zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od vyexpedování zásilky.
V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku nebo nascanovaného podacího lístku.
V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště. A do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky.
Na poště bude Doporučený balíček uchován k převzetí maximálně 15 dnů a Doporučená zásilka standardně po dobu maximálně 15 dnůZa znovuzaslání (opakované zaslání) zásilky účtujeme plnou cenu poštovného (i doběrečného) k ceně objednávky!

Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku.
Nepřehlédněte - zásilku doručovanou poštou si vždy pozorně prohlédněte, a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta reklamaci neuzná!!! Za poškození vlivem přepravy neručíme.

Doporučená zásilka má max. rozměry - délka do 50 cm a šířka do 35 cm, přičemž tloušťka nesmí být větší než 5 cm a váha do 2 kg. V případě objednávek nad 2 000 Kč za zboží zasíláme zásilku jako Balík do ruky.

Poštovné a balné máme zdarma.

Slovenská pošta

Zásilka je doručena prostřednictvím Slovenské pošty jako doporučený list Slovensko 1. třídy nebo balík Slovensko 1. třídy se standardní dobou uložení při nezastižení poštovním doručovatelem. Typ služby je závislý na celkových rozměrech  zásilky.

Poštovné  na Slovensko činí 3,50 € s DPH.


Způsob platby

Česká republika

Dobírka - nejpoužívanejší způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli nebo na poště. Za tento způsob platby účtujeme poplatek 45 Kč s DPH.

Minimální hodnota objednávky nesmí být nižší než 180Kč bez doběrečného.

 

Bankovní převod - po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet 2400324089 / 2010 vedený u Fio banka a.s. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme přibližný termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce. Tento způsob platby za zboží preferujeme. Pokud platbu neobdržíme nejpozději do 5 pracovních dní od objednávky, považujeme objednávku za zrušenou a zboží uvolňujeme do prodeje.

Minimální hodnota objednávky nesmí být nižší než 180Kč.

 

Hotově (osobní odběr) - v případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení, že je zboží pro Vás zarezervováno, a poté si jej můžete vyzvednout na adrese, kterou Vám sdělíme emailem nebo telefonicky.

Minimální hodnota objednávky nesmí být nižší než 180Kč.

 

Slovensko

Bankovní převod - po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Fio banka a.s. Po obdržení platby odesíláme zboží. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce. Tento způsob platby za zboží preferujeme.

  • IBAN: CZ6520100000002600324091 
  • BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
  • Adresa banky: Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1
  • Adresa majitele účtu: Baleia s.r.o., Elisky Krasnohorske, Havirov

Obchodní a nákupní řád

Toto je zrkácená verze pro lepší přehlednost. Úplné znění naleznete zde.

Záruka a reklamace zboží

U nás máte stejnou možnost reklamace jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji (otázka několika dnů). Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou.

Reklamace

Do zásilky přiložte průvodní dopis, ve kterém uvedete, z jakého důvodu výrobek reklamujete. Dále přiložte do zásilky kopii faktury nebo údaje, dle kterých budeme schopni Váš nákup identifikovat (jméno, na které byla objednávka uskutečněna). V průvodním dopise uveďte, jakým způsobem máme postupovat v případě uznání reklamace  - zda požadujete výměnu zboží, nebo vrácení peněz. V případě žádosti o vrácení peněz uveďte číslo účtu, na který máme danou částku převést. Nezapomeňte ani na kompletní kontaktní údaje, vč. emailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o postupu reklamace informovat. Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám Vám budou zpětně uhrazeny v případě uznání reklamace. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem. Reklamované zboží, které nám zašlete na dobírku, nebudeme přebírat.

Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet.

K uplatnění reklamace použijte naši korespondenční adresu: Baleia s.r.o., P.O. Box 49, 62300 Brno

Uzavření kupní smlouvy

Návrhem na uzavření kupní smlouvy je řádně vyplněná objednávka zákazníka (kupujícího). Smluvní vztah vzniká mezi zákazníkem a provozovatelem elektronického obchodu mojesminky.cz, kterým je společnost Baleia s.r.o. se sídlem v Havířově, Elišky Krásnohorské 1298/4, PSČ 736 01, IČ: 29294151, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 71720. Tato právnická osoba je od okamžiku přijetí objednávky jediným a výlučným subjektem zodpovědným za prodej a dodání zboží zákazníkovi.

Po přijetí Vaší objednávky Vám bude obratem odesláno e-mailem potvrzení o jejím přijetí. Toto potvrzení o přijetí Vaší objednávky je však pouze informativního charakteru a není akceptací (přijetím) Vašeho návrhu na uzavření kupní smlouvy. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb. v platném znění) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb., v platném znění). Je-li smluvní stranou - kupujícím - podnikatel (osoba, která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami), řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., v platném znění.

 

Nevyzvednutí/nepřevzetí zásilky

Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě, kdy došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atp. Za nepřevzetí balíku účtujeme při opakovaném zaslání vynaložené náklady.

Kontakt